вівторок, 21 червня 2016 р.

КОНСПЕКТИ ЗАНЯТЬ З ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ

Заняття з фізичного виховання у середній групі
"Морські таємниці" 
Вовченя Зубок був зайнятий цікавою справою: встановлював вітрила насаморобному кораблику. За цим заняттям його і застала сова Матильда Леонардівна.
-Тіточка Матильда, подивіться, що у мене вийшло! Ось би відправитися в подорож на такому кораблі. Знаєте, як я люблю морські пригоди! - вигукнув Зубок.
- Так, пригоди люблять усі!
До того ж морів багато і кожне зберігає багато цікавого. Давай, Зубок, сідай зручніше, закривай очі і ми з тобою відправимося в кругосвітню подорож, яку назвемо «Морські таємниці». Сьогодні ми побуваємо на морях у яких різнокольорові назви (Жовте море, Чорне, Червоне, Біле). Але назви не залежать від кольору води. Вода в морях безколірна, а здається синього, тому що в морі небо відбивається.
Для початку уяви себе: кмітливим, сміливим, спостережливим моряком.
1. «Ми моряки» Лягли на спинку навколо мотузки, руки уздовж тулуба.(Слухають музику, уявляють себе моряками). Тепер давай подивимось на чому ми зможемо відправитись у нашу подорож.
2. «Будь уважним» Лежачі на спині, руки вгору перевороти з боку на бок. На морі треба бути дуже обережним. На своєму шляху ми можемо зустріти багато небезпечних: риб, тварин. І головне всі моряки повинні вміти плавати.
3. «Навчимося плавати» Лежачі на животі розводити руки і ноги в сторони. Ось я бачу човник, біля берега, на ньому і почнемо свою подорож.
4.«Човник» Лежачі на животі підняти разом руки і ноги. Перше на нашому шляху з'являється Червоне море. А назва в нього така, тому що в ньому ростуть незвичайні темно - червоні водорості.
5. «Заглянемо у воду» Лежачі на животі руки зігнуті і упираються долонями - піднімаючи голову одночасно виконувати розгинальні рухи рук (віджимання). А ось пливе морська черепаха.
6. «Черепаха» Лежачі на спині згрупувавшись спочатку розвести руки в сторони, а потім ноги. Друге - це Жовте море. Жовте, тому що в нього впадають дві річки які несуть з собою багато піска і глини. Від цього і вода в морі жовтіє. Але коли пісок осідає, вода знову стає прозорою. І зразу можна побачити крабів.
7. «Краб» Лежачі на спині ноги закидати за голову, торкнутись підлоги. А ось з'явились медузи
8. «Медуза» Лежачі на спині з опорою на ступні зігнутих в колінах ніг- піднімати таз і прогинати тулуб. А ще далеко на півночі є Біле море. Воно студене і взимку білим - біло від снігу та льоду! Але тюлені, які в ньому живуть холоду не бояться.
9. «Тюлень» Сидячи упор ззаду ,випрямити ноги, повертатися навколо приставним кроком. Далі сідаємо у шлюбки і пливемо до Чорного моря.
10. «Пересування» Сідають і пересуваються навколо мотузки вперед ногами. Води Чорного моря тез безколірні. Але коли надують холодні вітри та розгуляються сірі хвилі - велетні, то насупиться море, потемніє - і кожному здається, що воно почорніло.
11. «Хвилі» Стоячи на колінах сідати на підлогу по черзі зліва та справа. Що це? З хвилі з'явилася акула. Але не треба її боятись. В Чорному морі акули не створюють загрозу для людини.
12. «Акула» Повзання рачки(високе положення) навколо мотузки. Вітер стих. Море заспокоїлось. Подивіться скільки з'явилося дельфінів. Вони хочуть з нами погратися.
13. «Гра» Стоячи парами, обличчям один до одного взявшись за руки - описують руками півколо знизу - вгору. А ще дельфіни високо вистрибують з води та гарно пірнають. Я пропоную вам теж пострибати у водичку.
14. «Стрибки в коло мотузки» Подивіться в прозоре небо. Який гарний птах. Це чайка. Вона кличе нас в політ.
15. «Морський птах» Біг, махаючи руками навколо мотузки. Ось наша подорож і закінчилась, відправляємось додому.
16. «Повернення» Крокують навколо мотузки, потім переходять на повільну ходьбу піднімаючи руки (вдих), опускаючи(видих).
Тепер ви знаєте, що в усіх різнокольорових морях колір води однаковий. 



Заняття з фізкультурного розвитку дітей старшої групи

Мета:Закріпити і вдосконалити рухові уміння і навички з мʾ ячами – фітболами.Розвивати рівновагу, силу рук і ніг,гнучкість, координацію рухів. Виховувати : стимулювати до самостійності при виконанні рухів.
Обладнання: мʾячі-фітболи, дуги, 2 килимка, гімнастична лава, 1 обруч.
Хід заняття
Ввідна частина.
Шикування в одну шеренгу.
Інструктор: Діти, сьогодні ми продовжуємо працювати з мʾячами–фітболами, але працювати будемо самостійно у вигляді колового тренування і виконувати вправи на спортивних станціях.
Перешикування в колону по одному.
Види ходьби:
-на носках, мʾяч вгору;
- на пʾятах, мʾяч за головою,
- з високим підніманням стегна, мʾяч перед грудьми;
-прокачування мʾяча перед собою на прямих ногах;
-по діагоналі, розкладаючи мʾячі на підлозі.
Види бігу:
- На носках між мʾячами,
- З високим підніманням стегна,
- З захлестом гомілок назад.
Звичайна ходьба з відновленням дихання ,вправа «мотор»
Перешикування в дві колони.
ЗРВ на фітболах
1. «Мʾяч в гору»
В.п.- стоячи, м*яч в рука в низу
1-м*яч вгору, права назад на носок,
2-в.п.
3-4 – теж саме ін.ногою; (6-8 раз)
2. «Міст»
В.п.- сидячи, руки на фітболі,
1- Піднятись , тримаючись правою рукою за м*яч, інша вгору, прогнутись у спині,
2- В.п.
3- Теж саме ін.руку вгору. (6-8 раз)
3. «Нахили вперед»
В.п.- сидячи, руки на коліна, спина рівна,
1-відкат тулуба на м*чі назад,нахилитися до носків ніг,
2-в.п.
4- Теж саме (6 разів)
4. «Нахили вбік»
В.п.- стоячи на колінах сбоку мʾча рука на фітболі, інша опущена вниз,
1-присісти на пʾяти,
2-лягти на мʾяч сбоку,
3-відставити ногу на носок вбік, руку вгору,
4-6- в.п. (по 4 рази в кожний бік)
5. «Ластівка»
В.п.- лежачи животом на фітболі,упираючись руками на підлогу,
1-підняти плечі вгору, розставити руки в сторони, прогнутися,ноги упираються в підлогу,
2-в.п. (6 разів)
6. «Ноги до мʾча»
В.П.-лежичі спиною на підлозі,футбол в прямих руках вгорі,
1- підняти ноги, торкнутися мʾяча,
2-в.п.
3-4-те саме (4-6 разів)
7. «Стрибки навколо себе»
В.п.-сидячи на фітболі,
1- 3-пружинні рухи,
4-стрибок вліво
Таким чином стрибати навколо себе, і в інший бік.
Відновлення дихання, вправа «с-с-с-с»
Перешикування в одну колону.Ходьба по залу.
Основна частина. (15 хв.)
Спортині станції:
1.Котити фітбол по гімнастичній лаві.(
2.Стрибки на фітболі через доріжки,
3. «Ластівка» для дівчато, «качалочка»з підкиданням мʾяча в гору для хлопчиків.
4. Передача мʾяча один одному через підлогу, з-за голови.
5. «Равлик» проповзання під дугою, тримаючи мʾяч ногами.
Рухлива гра «Порожнє місце»
Заключна частина
Релаксація під музичний супровід із завданням для очей, сконцентрувати увагу дітей на червоному промені. ( світити на стелю лазарним ліхтарем, потім діти закривають очі і уявляють цей промімь в середені у себе.
Шикування в одну шеренгу.
Підведення підсумків.
Заключна ходьба.
Конспект заняття з  фізкультури

на тему :   «Друзі наші менші»

(для дітей старшої групи)

Програмовий зміст: навчити дітей, стоячи на гімнастичній лаві , підніматись на носки та повертатись навколо себе. Закріпити вміння лазити по гімнастичній  стінці різнойменним способом, метати торбинки  з піском (200гр.) правою та лівою рукою у горизонтальну ціль з відстані 3,5-5 м.  удосконалювати навички стрибків у грі «Вудочка».  Продовжувати вчити дітей читати схеми виконання рухів та пояснювати виконання вправ. Аналізувати виконання однолітками фізичних вправ. Свідомо приймати правила безпечної поведінки на занятті з фізкультури. Аналізувати свою роботу на занятті згідно стану організму. Розвивати рівновагу, спритність. Пояснювальне мовлення, спостережливість, увагу, наочно-образне мислення. Виховувати організованість, цілеспрямованість.

 Матеріали та обладнання: символічні позначки із зображенням тварин (на кожну дитину), схеми із зображенням основних рухів, картки із зображенням обладнання, 4 лави (35 см),  2 мати, торбинки з піском (по кількості дітей у групі), горизонтальна ціль, скакалка, свисток, секундомір.

Хід заняття

Перед початком заняття вихователь пропонує дітям виміряти свій пульс (протягом 10 сек.), повідомляє нормуЧСС  (для дітей 6 р. ж.- 15 уд./10 сек.), та пропонує дітям  запамятати ці показники для того, щоб порівняти їх з наступними.
І. Вступна частина.
Ходьба на носках із руками, піднятими вгору ( запитати у дітей: «У кого з тварин найдовша шия?»), пятках, руки за головою (мавпочки) (25 с), ходьба на зовнішній та внутрішній стороні стопи (клишоногий ведмідь) (20 с), ходьба з високим підніманням колін, як птах-секретар ( запитати у дітей , чи знають вони, де живе  цей птах. Якщо не знають, дати пошукове завдання: знайти відповідь на це запитання і повідомити на наступному занятті.)(20 с); підскоки (як олені) (20 с), біг змійкою (30 с) (під час виконання вправи  вихователь повідомляє дітям про те, що анаконда – найбільша в світі змія, довжина якої близько 12 метрів).
ІІ. Підготовча частина (загально-розвиваючі вправи).
1. «Півник» (піднімання рук угору) (8-10 р.)
В. п. – о. с.
1 – піднятись на носки, праву руку підняти вгору, ліву – відвести назад.
2 – в. п.
3 – піднятись на носки, змінити положення рук.
4 – в.п.
2. «Рибка» (піднімання тулуба в гору) (8-10 р.)
В. п. – лежачи на животі, руки вздовж тулуба
1-2 – руки назад, прогнувшись у попереку, підняти голову і ноги вгору.
3-4 – в. п.
3. «Котик потягується» (вправа для ніг) (8-10 р.)
В. п. – упор стоячи на колінах.
1-2 – сісти на пяточки, витягнувши руки вперед, доторкнутись грудьми колін.
3-4 – в. п.
0 – вправа на розслаблення (релаксаційна мелодія «Звуки природи»).
4. «Мавпочки» (нахили тулуба в сторони). (8-10 р.)
В. п. – ноги нарізно, руки зігнуті до плечей.
1 – нахил тулуба вправо, руки випрямити
2 – в. п.
3 – нахил тулуба вліво, випрямити руки.
4 – в. п.
5. «Павич» (повороти тулуба в сторони) (8-10 р.)
В. п. – стоячи на колінах, руки на поясі.
1 – поворот тулуба вправо.
2 – в. п.
3 – поворот тулуба вліво.
4 – в. п.
6. «Кенгуру» (стрибки)  (20р.; навантаження диференційоване, відповідно групи здоровя).
ІІІ. Основна частина.
Перешикування в одну колону,  звичайна ходьба. Поділ дітей на дві групи відповідно до символічних позначок із зображенням тварин (за рівнем мовленнєвого розвитку). Першій групі (з високим рівнем мовленнєвого розвитку) вихователь дає схему, де зображено 2 основні рухи, а другій групі – схему з одним основним рухом.
Завдання для груп:   прочитати схеми,обговорити рухи, зображені на них, вибрати дитину-лідера  в кожній групі. Потім лідери з кожної групи по черзі  називають вправи, які будуть виконувати на занятті, та пояснюють їх виконання.
                 В цей час педагог розкладає картки із зображенням обладнання, яке буде використовуватись на занятті. Чергові по заняттю називають потрібний інвентар, самостійно знаходять його та з допомогою дорослого розставляють обладнання, а діти виконують вправу для корекції постави «Кішка». (Попросити у дітей перевірити, чи все необхідне обладнання підготували чергові; запитати: «Навіщо потрібні мати біля гімнастичної стінки?». Закріпити інші правила безпечної поведінки на занятті.)
                Перешикування в одну колону, поділ дітей на 2 групи (впр. «Карлики і велетні»). Дорослий дає показ виконання вправи на гімнастичній лаві, після чого діти обох груп приступають до самостійного виконання. За сигналом педагога діти закінчують виконання вправи і по підгрупах шикуються та переходять до іншого обладнання: перша група – до гімнастичної стінки і виконує лазіння по драбині різнойменним способом; друга – до обладнання, підготовленого для метання торбинок з піском у горизонтальну ціль. Знову закінчують роботу за сигналом вихователя та міняються місцями. По закінченню виконання основних рухів проводиться рухлива гра «Вудочка». (Вихователь залучає дітей до пояснення ходу гри та уточнення її правил, пропонує дітям додаткове завдання: хто попався на вудочку, назвати назву знайомих риб.) Гра повторюється 3-4 рази.
                  Після гри педагог пропонує дітям знову виміряти свій пульс(протягом 10 сек.), повідомляє нормуЧСС в даній частині заняття  (для дітей 6 р. ж.- 25 уд./10 сек.)та просить дітей порівняти з початковим результатом перед заняттям, вчить дітей аналізувати свою роботу на занятті згідно стану організму. Запитує у дітей, чому такі різні показники, підводить їх до аналізу виконання однолітками вправ ( якості виконання вправ). Розкриває значення якісного виконання вправ для організму дитини.
ІV. Заключна частина.
Ходьба по колу гімнастичним кроком, підсумок та аналіз заняття.
Завдання на наступне заняття: придумати новий варіант гри «Вудочка».

















1 коментар:

  1. How to make money from playing slot machines
    You should หารายได้เสริม try playing Slot Machines for free! You will have some questions about this game, and please make sure you have no problems on this website.

    ВідповістиВидалити